Vrijdagavond 30/7 : Receptie Open Tornooi

Erik De Gruyter 27-07-2021

Het Open Tornooi van TC Basveld draait sinds enkele dagen op volle toeren. Wedstrijdleider Marcel Schildermans mocht in totaal zowat 950 inschrijvingen noteren. Dat is een evenaring van het aantal in het eerste Covid-jaar.

De club heeft lange tijd getwijfeld of onze vermaarde receptie dit jaar opnieuw zou kunnen doorgaan. Maar na rijp beraad is ter elfder ure beslist dat TC Basveld vrijdag aanstaande gaat voor een "Coronaproof"receptie.

Van 20u tot 21u30 biedt TC Basveld een gratis  mini-receptie aan met meerdere lekkere drankjes en enkele toffe bites.

Met dank aan onze toffe uitbaters Annick en Johnny, die alles in het werk zullen stellen om er een feestelijk avondje van te maken.

Aftrap dus om 20u, om 21u30 worden de gratis dranksluizen vergrendeld. Maar dat betekent niet dat je nadien niet langer kan genieten van heerlijke cocktails of verleidelijke biertjes van het vat (Cristal, Blonde Grimbergen, Hapkin en Le Fort Triple).

Mis deze eerste grote clubafspraak niet.

Maar keep it safe, mondmaskers zijn bij het zich verplaatsen op de Basveld-site nog steeds verplicht !!!