VRIJDAG 11 JANUARI NIEUWJAARSRECEPTIE

29-12-2018

Het op sportief vlak zo gezegend sportjaar 2018 loopt op zijn laatste benen.

TC Basveld blikt met enige trots terug op de sportieve prestaties van zijn talrijke leden. Voor het eerst in de geschiedenis bereikte onze club de kaap van 770 leden !!!

Een grand cru jaar moet gevierd worden. Dat doen we op VRIJDAG 11 JANUARI om 20 uur met onze gerenommeerde NIEUWJAARSRECEPTIE.

Het sprankelend vocht zal net niet in beekjes door het clubhuis vloeien en de smaakpapillen zullen ten gronde uitgetest worden bij de talrijke hapjes. Blokkeer vrijdag 11 januari nu meteen in jullie agenda's.

Het clubbestuur van TC Basveld houdt eraan alle leden en hun familie een bruisende jaarwisseling toe te wensen.

En voor 2019 een jaartje in peis en vree met veel sportieve hoogtepunten.

Het allerbelangrijkste dat TC Basveld iedereen wenst is een jaar in goede gezondheid !!!!!