VOLG RODE DUIVELS DINSDAG OP MEGASCHERM IN CLUBHUIS

17-06-2014

De WK-koorts stijgt met de minuut, zeker na de onwaarschijnlijke hold-up van Oranje. Dinsdagavond om 18u zijn de Rode Duivels aan de beurt. Thuis kijken is geen optie. Het clubhuis van Basveld is the place to be. Voor wie het het nog niet wist: speciaal voor het WK heeft Werner Buttgereit zijn heiligdom uitgerust met een juweeltje van een megascherm. Alle bewegingen van onze WK-helden zullen op het netvlies gebrand worden. Het zevende oog van onze Basveld TV is sneller dan alle scheidsrechterlijke blikken of dwalingen.

Onze uitbater heeft ervoor gezorgd dat er DINSDAG in ideale omstandigheden naar de wedstrijd Belgie-Algerije kan gekeken worden. Concreet betekent dit een HAPPY HOUR (twee drankjes voor de prijs van één!!!!). Klinken, swingen, pintelieren, nippen, degusteren, alles mag.

Werner kennende zal hij ook voor andere sappige versnaperingen zorgen. Mis de eerste confrontatie van onze Duivels niet en zak massaal af naar ons gezllig clubhuis.

Brazil Brazil in het zonnige Zonhoven !!!!!