Reservaties padel: altijd vier namen ingeven

Erik De Gruyter 28-01-2021

Padel blijkt een voltreffer van formaat te zijn voor onze leden. Heerlijk om vast te stellen hoe er zelfs bij miezerig rotweer als vandaag toch nog een aantal gegadigden de weg naar de terreinen weten te vinden. De klok van het aantal aangesloten padelleden tikt intussen aardig door: de kaap van meer dan 180 padelleden werd reeds  feestelijk overschreden.

Om misverstanden en vooral malversaties te vermijden, vroegen we recent om bij een reservatie ALTIJD vier namen op te geven van spelers die effectief spelen. Enige uitzondering is wanneer er echt enkel gespeeld wordt. Dan is het de bedoeling dat de namen van Marcel Schildermans en Erik De Gruyter toegevoegd worden.

Tot nog toe hebben wij mogen vaststellen dat het overgrote gedeelte van onze leden zich correct houdt aan de opgelegde regels qua reservaties. Toch zijn er enkele recidivisten, die denken dat ze toch naast het spreekwoordelijke potje mogen pissen. En dat is in deze abnormale tijden echt geen normale gedachte.

Daarom nogmaals aan iedereen het dringend verzoek om zich aan de opgelegde spelregels te houden. De club heeft zich tot nu als een tolerante boswachter opgesteld ten opzichte van de stropers. Bij nieuwe overtredingen zal er in de toekomst echter minder vrijblijvend worden opgetreden tegen deze "schuinmarcheerders".

Hoofdboodschap is en blijft dat we in deze moeilijke periode op een fijne manier kunnen genieten van een unieke buitenactiviteit als padel.

Keep it safe and enjoy the game !!!