Inschrijving Clubkampioenschappen 2021

Marcel Schildermans 19-08-2021

Beste leden,

Waag jullie kans. Leer (nieuwe) leden van je eigen club kennen. Doe mee met ons clubkampioenschap 2021. Inschrijven kan tot vrijdag 3 september. Er zijn reeksen voor iedereen, ook voor beginners. Er dient online betaald te worden bij inschrijving (4 euro per reeks). Jeugdreeksen zijn gratis.

Het tornooi start op 6 september en wordt afgesloten op 19 september met een heerlijke brunch (zie foto) tijdens de finales. Zorg voor voldoende beschikbaarheid zodat alle finales kunnen gespeeld worden ten laatste op 19 september.

Probeer ook iedere wedstrijd te bevestigen, zodat de wedstrijdleiding weet dat jullie op de hoogte zijn van de volgende wedstrijd. Gebruik hiervoor de APP van Tennis Vlaanderen. Als jullie problemen hebben met het installeren of gebruik van deze APP, neem dan tijdens het tornooi gerust contact met de wedstrijdleiding. We helpen jullie graag verder.

Oh ja... ik heb beter weer besteld voor het tornooi (slechter als nu kan toch niet meer, dus...)

Groetjes,

Wedstrijdleiding