Algemene Vergadering vrijdag 10 september

Erik De Gruyter 17-08-2021

Op vrijdag 10 september vindt in de vergaderzaal om 19 uur onze jaarlijkse Algemene Vergadering plaats.
TC Basveld is statutair verplicht om op de algemene vergadering ondermeer rekeningen en budgetten te laten goedkeuren. Op de AV wordt door de club ook een interessant overzicht gegeven in verband met de werking van de verschillende commissies,  jeugdactiviteiten, nieuwe projecten en investeringen.
Net als voorgaande jaren zijn we op zoek naar clubleden, die bereid zijn om  te “zetelen” in de algemene vergadering.
Wie zich geroepen voelt om dit (onbezoldigd) lidmaatschap op zich te nemen kan zijn kandidatuur indienen via dit inschrijvingsformulier voor 27 augustus met  expliciete vermelding van uw mailadres. Nieuwe leden van de AV ontvangen per mail een uitnodiging van voorzitter Clement Franssens.
We hopen alvast dat er massaal zal gereageerd worden op deze uitnodiging om deel uit te maken van de Algemene Vergadering.

Sportieve groeten,

Heleen, Inne, Bart, Bert, Clement, Erik, Koen en Marcel