Werken nieuwe toegang tennishal en kleedkamers starten 13 november

07-11-2018

Op dit ogenblik wordt de laatste hand gelegd aan het sanitair van de kleedkamers bij de heren. Er volgt straks een korte adempauze. Maar in week 46 - dinsdag 13 november om precies te zijn - starten nieuwe bouwwerken.

Zoals iedereen wellicht weet heeft onze club ervoor gekozen om voor een rechtstreekse toegang te zorgen naar kleedkamers en tennishal. Deze toegang zal ervoor zorgen dat onze leden niet meer langs de kantine moeten passeren op ogenblikken dat deze gesloten is. Dit betekent concreet dat men zich straks via de inkomhal rechtstreeks naar de kelder kan begeven.

De afbraakwerken in de inkomhal en de kelderverdieping starten  op dinsdag 13 november. Deze werken zullen een achttal werkdagen in beslag nemen. Na de installatie van de trap is de planning dat de werkzaamheden tegen vrijdag 30 november voltooid zijn.

Gedurende de werken zullen de dames geen gebruik kunnen maken van de kleedkamers. Ook de  damestoiletten zullen niet toegankelijk zijn. In die periode zal er buiten wel een mobiele WC-wagen ter beschikking zijn. TC Basveld verontschuldigt zich voor dit tijdelijk ongemak, maar rekent op éénieders begrip voor deze noodzakelijke bouwwerken.