Wedstrijdje nieuw logo voor TC Basveld

29-01-2019

Zelfs een blinde heeft kunnen zien dat het op de club gonst van bedrijvigheid.

Vernieuwing sanitair, verfwerken, renovatie van terreinen 5 en 6, herinrichting clubhuis met nagelnieuw meubilair, overkapping terras, nieuwe keuken. Het lijstje van to do's voor de volgende maanden is indrukwekkend !

Het clubbestuur van TC Basveld is ervan doordrongen dat met zoveel innovaties het ook tijd is om de club als een sterk merk nog beter te vermarkten. Daarom willen we tegen het buitenseizoen uitpakken met een nieuw clublogo. Er  werd besloten om daarvoor een kleine wedstrijd uit te schrijven waaraan alle clubleden kunnen deelnemen.

Heb je creatief bloed door de aderen stromen ?  Bestook ons dan zo snel mogelijk met jullie voorstellen voor een nieuw clublogo. Per lid mogen er maximum twee voorstellen worden ingediend. Deze kunnen enkel per mail worden doorgestuurd naar erik.degruyter@skynet.be

Uiterste datum van indienen voorstel logo is woensdag 13 februari. Zorg dat de dertiende jouw geluksdag wordt...

Een jury van (on)bevoegden of een volksjury zal oordelen wie de uitverkorene wordt, daar zijn we nog even niet uit.

In ieder geval zal de winnaar(es) mogen rekenen op een passend geschenk. Voor de duidelijkheid : dat zal geen gouden horloge zijn van huismakelaar Mogi Bayat.

Begin nu alvast te brainstormen en bezorg ons morgen al jullie hersenspinsels !!!