TC Basveld moet zoektocht starten naar nieuwe uitbater

Erik De Gruyter 18-12-2021

De meeste clubleden hebben het nieuws reeds in de wandelgangen opgevangen. Maar voor een goed begrip willen we de grote Basveldfamilie even officieel informeren over het feit dat Johnny Bex per 1 april 2022 de uitbating voor bekeken zal houden.

De hoofdreden waarom Johnny afhaakt moet gezocht worden in takenpakket van zijn vaste job. Recent werd dat nog uitgebreid waardoor het moeilijk werd om dat nog  op een degelijke manier te combineren met de uitbating van het clubhuis.

TC Basveld wenst Johnny Bex en zijn team uitdrukkelijk te bedanken voor de schitterende en onnavolgbare manier waarop zij de afgelopen twee jaar in moeilijke omstandigheden de uitbating voor hun rekening genomen hebben. Duizend maal dank daarvoor.

De club is verplicht om een zoektocht op te starten naar nieuwe uitbaters. We willen echter eerst ons oor eens te luisteren leggen bij onze uitgebreide ledenschare.

Wie zich geroepen voelt om de uitbating ter harte te nemen, kan vrijblijvend contact opnemen met het clubbestuur.  Indien jullie personen kennen, die geïnteresseerd zijn in de kantine uitbating dan mogen jullie ons daar ook altijd over informeren.

TC Basveld wenst iedereen nu reeds hele warme en veilige Kerstdagen toe !