TC BASVELD JEUGDWERKING NUMMER VIJF IN VLAANDEREN

Marcel Schildermans 05-01-2020

ONGEZIEN !!! - jeugdwerking T.C. Basveld in top 5 van Vlaanderen

Onze laatste jeugdflash van het jaar openen we met ongelooflijk mooi nieuws!!

Net zoals de afgelopen jaren heeft T.C. Basveld 2 labels behaald, waardoor we ons in 2020 opnieuw 'Jeugdvriendelijke Tennisclub met erkende Tennisschool' mogen noemen!!!

Maar waar we dachten dat we niet meer beter konden doen dan de 9e plaats van Vlaanderen... stijgt T.C. Basveld dit jaar door naar plaats 5, jawel plaats 5, en dit voor de eerste keer in de geschiedenis van de club!!! Tja, daar worden we toch even stil van... Van de niet-toptennisscholen is Basveld gewoonweg de beste van heel Vlaanderen (klik hier voor de volledige ranking)!!!

Dit is een schitterende prestatie en een geweldige erkenning voor iedereen die daar zijn steentje toe heeft bijgedragen. Daarom aan alle kids, trainers, helpende mama's en papa's, ... een hele hele dikke merci!!!

Het fiere TC Basveld trainersteam