Stemmen voor nieuw logo T.C. Basveld

27-02-2019

Zoals bekend werd er deze maand een wedstrijd uitgeschreven voor een nieuw clublogo. In totaal ontvingen wij liefst 16 inzendingen. Er zaten heel veel mooie en verrassende voorstellen tussen. Om het allemaal een beetje democratisch te laten verlopen, gaan we onze leden de kans geven om te stemmen voor het beste ontwerp. Ieder lid kan één stem uitbrengen. In de loop van deze week zullen alle logo's op onze website verschijnen.

Vanaf dan zal er ook kunnen gestemd worden. In de weging zullen de stemmen van de leden voor 70 procent meetellen. De stemmen van de vakjury tellen voor 30 procent mee. Houd onze website dus goed in het oog zodat je snel een stem kunt uitbengen je favoriete ontwerp!!! Stem hier.

De winnaar  of winnares wordt bekend gemaakt op vrijdag 29 maart tijdens de Openingsdrink van het nieuwe buitenseizoen.