Regularisatie reservatie padel

Marcel Schildermans 14-01-2021

Naar aanleiding van onze mail om 4 namen te gebruiken bij het reserveren van een dubbel padel match, hebben wij (als proef) de reservatieregels gewijzigd. Je kan nu maar alleen reserveren door 4 namen in te geven. Als je slechts 2 namen ingeeft, krijg je de boodschap dat het saldo ontoereikend is of gaat er automatisch 5 euro van je saldo af. Als je werkelijk een enkel wedstrijd wil spelen geef dan bij de 2 gekozen namen als derde en vierde naam respectievelijk Schildermans Marcel en De Gruyter Erik op.

Waarom hebben we dit gedaan? Alle pleinen zitten vol in het weekend met meestal 2 personen die gereserveerd hebben. Iedereen geeft maar 2 namen op om dubbel te spelen. De andere 2 kunnen dan weer een ander plein boeken en die 2 vorige mee laten spelen. Daarbij mag iedereen gelijktijdig 2 pleinen reserveren. Dus in 1 weekend kunnen die 4 mensen 4 keer reserveren. Dit leidt tot overvolle pleinen. Bijkomend probleem: als er 2 namen gebruikt worden, kunnen willekeurig andere mensen (bv. onbekende gasten) uitgenodigd worden die dan niet moeten betalen. Ook worden zo 2 pleinen na elkaar gehuurd om 2 uur te kunnen spelen. Iedereen moet de kans krijgen om te spelen en dat kan niet op de huidige manier.

Bovendien hebben wij in het kader van Covid-regels op die manier geen registratie van wie, waar en wanneer speelt.

Daarom vragen wij om de pleinen voor dit weekend alsnog te regulariseren. Pas de reservatie aan en gebruik 4 namen. Als je een lid gebruikt dat al 2 keer opstaat, dient hiervoor 5 euro betaald te worden, dat afgaat van het saldo. Dus zorg voor voldoende saldo of zet een andere speler op.

Wij hopen dat je ons standpunt hierin kunt bijtreden en ervoor zorgen dat meerdere leden kunnen genieten van dit toch wel fantastisch spel.