Padel: vanaf maandag bij kunstlicht

Erik De Gruyter 16-01-2021

Padel is hot op de club. Het aantal padelleden is intussen pijlsnel gestegen naar 120 personen. TC Basveld heeft gelukkig ook goed nieuws in verband met de verlichting op de padelterreinen. Vanaf maandag 18 januari zal er dankzij de onvolprezen inspanningen van de commissieleden van infrastructuur gepadeld kunnen worden nadat de zon is onder gegaan.

Concreet betekent dit dat er van 17u tot 22u kan gereserveerd worden om het nieuwe favoriete spelletje bij kunstlicht te beoefenen. Naar goede gewoonte zal het clubbestuur ervoor zorgen dat het licht zal schijnen in de duisternis. Momenteel beschikken we immers nog steeds niet over een automatische lichtschakeling. Op korte termijn hopen we daar uiteraard verandering in te brengen.

We hopen dat onze padellers per direct gretig gebruik zullen maken van deze Padel Nocturne. Geniet ervan Basvelders !!!