Opgelegde Covid maatregelen strikt naleven !!!

Erik De Gruyter 27-03-2021

Beste clubleden,

Graag willen we nogmaals met aandrang vragen om de opgelegde maatregelen omtrent COVID te respecteren en strikt na te leven.

We werden vandaag attent gemaakt op de aanwezigheid aan de padelterreinen van één of meerdere personen die in quarantaine zouden moeten zijn omwille van een COVID-besmet familielid.

Gezien we als club in deze pandemie onze verantwoordelijkheid willen nemen en dus eerder ook gekozen hebben voor een afkoelingsweek m.b.t. de lessen, kunnen we dit gedrag uiteraard niet goedkeuren.

Als we niet allemaal onze verantwoordelijkheid nemen in deze ongemakkelijke tijden, zou dergelijk gedrag grote gevolgen kunnen hebben en ons als club ertoe kunnen dwingen verregaande maatregelen te nemen om een besmettingshaard binnen TC Basveld te vermijden.

Voor de geldende COVID-maatregelen, verwijzen we naar https://www.info-coronavirus.be/nl/faq/

Keep it Safe is voor iedereen meer dan ooit de boodschap !!!!

Het Bestuur van TC Basveld