U09 en Meisjes U11 spelen Limburgse jeugdinterclubfinale in Maaseik

20-06-2018

Net als vorig jaar mag TC Basveld ook nu weer zijn opwachting maken op de Hoogmis van het Limburgse tennis. Twee Basveldteams zijn er dit weekend bij op de Limburgse interclubfinales. Een prestatie waar onze jeugdwerking en trainers bijzonder fier op mogen zijn.
De finales voor de jongens vinden op zaterdag plaats. Het U09/3 team van Briek Bussé, Toon en Lukas mag het opnemen tegen Tennisdel A. Zij beginnen eraan om 10u, de dubbels worden in de vroege namiddag afgewerkt.
Onze jonge dames komen zondagnamiddag aan de bak. Meisjes U11/2 (Amber Geypens en Marjolie Dickmann) starten hun enkelwedstrijden om 13u30.
Bij deze een warme oproep aan alle jeugdleden, ouders en sympathisanten om dit weekend massaal naar de Knapkoekstede af te zakken voor een adembenemende tennishappening. Wij zijn ervan overtuigd dat er dit weekend iets moois zal staan te blinken in onze figuurlijke trofeeënkast !!!!!