NIEUWJAARSRECEPTIE 14 JANUARI GAAT NIET DOOR

Erik De Gruyter 28-12-2021

Op onze rijkelijk gevulde activiteitenkalender voor 2022 staat de Nieuwjaarsreceptie van vrijdag 14 januari als eerste aangevinkt.

Met de opmars van de omikronvariant in het achterhoofd heeft TC Basveld echter besloten om de nieuwjaarsreceptie te cancelen. Het zou immers van weinig gezond verstand getuigen om in deze tijden in onze kantine veel mensen dicht bij elkaar te brengen.

Uitstel betekent echter geenszins afstel. De Nieuwjaarsdrink krijgt straks een ander kleedje aangemeten. In het voorjaar zullen we samen  op het terras het glas heffen tijdens een Lentedrink. De precieze datum wordt later nog gecommuniceerd.

TC Basveld wenst zijn grote familie - de club klokt straks af op 930 leden !!!! - een feestelijk jaareinde toe.

Gelukkig Nieuwjaar ! Bonne Année ! Gutes Neues Jahr ! Happy New Year ! Feliz Navidad !