Nacht der Dubbels zaterdag 11 juli

Erik De Gruyter 21-06-2020

Na maanden van tandengeknars kan onze club eindelijk de rode loper uitrollen voor een eerste clubactiviteit.  Zaterdag 11 juli vindt de vermaarde Nacht der Dubbels plaats. De formule van de Nacht is dat er op een plezante manier dubbeltjes van driekwartier afgewerkt worden onder het genot van een Hapje en een Drankje.

Alle clubleden, die de kaap van 18 jaar gerond hebben kunnen inschrijven voor dit ontspannende evenement. Kostprijs is 10 €, in ruil daarvoor krijg je een drankje en meerdere verwenhapjes.

Inschrijven kan enkel via de website van de club of via deze link.

Het startschot voor de Nacht der Dubbels zal om 19u30 weerklinken.

Op het einde van de rit zal de naam van Nacht der Dubbels wellicht omgedoopt worden tot Nacht der Bubbels.

Aan iedereen het vriendelijk verzoek om ook voor deze ludieke happening de uitgevaardigde regels te respecteren.