Kennismakingsavond nieuwe leden: 5 mei

01-05-2018

Beste nieuwe leden en anciens.

Jullie worden de laatste dagen waarschijnlijk overstelpt met mails vanuit TC Basveld. Dat klopt want we zijn een bruisende club met heel veel activiteiten. Maar 1 belangrijke activiteit mogen jullie niet uit het oog verliezen: integratie van nieuwe leden in onze club. Daarom nodigen wij ZEKER alle nieuwe leden uit op zaterdag 5 mei om 19 uur om samen met een aantal anciens (die ook ooit nieuwe leden waren) deel te nemen aan deze superfijne avond.

Wij starten eerst met een drankje en een korte toelichting over de werking van de club, gevolgd door een rondleiding in het gebouw.

Er wordt ook een hapje voorzien. Er wordt uiteraard ook getennist. Dus breng jullie tennis­uitrusting mee. Om het half uur vormen we nieuwe groepjes, zodat je met bijna iedereen kunt kennismaken. Een must voor beginners en mensen die nieuw zijn in onze club. Personen die lid geworden zijn na de vorige editie van onze kennismakingsavond (april 2017), zijn uiteraard ook welkom. Deze avond is voor velen bepalend of ze al dan niet voor lange tijd lid zullen zijn in onze club. Hier vind je tennisvrienden voor het leven.

Dit is ook een oproep voor bestaande leden om de nieuwkomers te verwelkomen.

Schrijf in via onze website.