Kampioenenviering vrijdag 10 februari en zoektocht kooktalenten

Erik De Gruyter 03-02-2023

Voor het eerst na de moeilijke Covid-jaren organiseert de Sportdienst van onze gemeente een Kampioenenviering met alles erop en eraan.

De Kampioenenviering vindt volgende week vrijdag 10 februari plaats om 19u30 in de Evenementenhal.

Alle Basvelders hebben meer dan voldoende redenen om vrijdag hun club te komen aanmoedigen op het Grote Kampioenenbal. TC Basveld is als club namelijk samen met de hondenclub Roadrunners Flyball genomineerd voor de Trofee van Sportclub van het jaar. Tien jaar na onze eerste trofee zou het voor TC Basveld een welgekomen én oververdiend geschenk zijn om als grootste sportclub van de gemeente opnieuw de hoofdvogel af te schieten.

In de categorie van Belofte van het Jaar werd met Amber Geypens ook iemand van TC Basveld genomineerd. Amber moet het opnemen tegen zwemmer Sem Vos en wielrenner Matteo Vandenwijngaerde. TC Basveld duimt ervoor dat Amber Geypens na haar spraakmakend jaar deze Trofee in de wacht zal slepen.

Afspraak dus vrijdag 10 februari om 19u30 in de Evenementenhal. VRT-sportjournalist Stef Wijnants zorgt voor de presentatie.

Zoektocht kooktalenten

Binnen de Eventcommissie werd recentelijk een Sfeergroep in het leven geroepen. Voor de ondersteuning van allerlei clubactiviteiten zoals de BBQ Ledentornooi en de Bashap zijn wij op zoek naar clubleden, die niet gespeend zijn van enig kooktalent. Wie zich geroepen voelt om "aan te treden" in deze gezellige culinaire groep kan zich kandidaat stellen bij Geert Bammens (mailadres geert.bammens@gmail.com )

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties.