Inschrijven voor Paasontbijt maandag 10 april, uitnodiging openingsdrink zomerseizoen 24 maart

Erik De Gruyter 14-03-2023

De natuur laat zich de laatste tijd in zijn meest grillige vorm aanschouwen. Toch maken de vele Basvelders zich klaar om straks terug de buitenterreinen in te palmen. Zoals wakkere lieden al zullen gemerkt hebben is onze werkmier Jef Palumbo reeds een aantal weken bezig met het klaar maken van de terreinen. Geen mens, die eraan twijfelt dat de terreinen er dankzij Jef picobello zullen bij liggen.

Uiteraard luidt TC Basveld ook dit jaar het buitenseizoen in met een fantastische ZOMERDRINK.

Deze vindt plaats vrijdag 24 maart vanaf 20 uur. Onze uitbaters Ronny en Ellen zullen iedereen vergasten op de nodige natjes en droogjes. Blokkeer 24 maart alvast nu reeds in jullie agenda's.

Voorafgaand aan onze zomerdrink heeft er in besloten kring een INFOAVOND plaats voor onze nieuwe leden. Om 19uur worden de nieuwelingen wegwijs gemaakt over de werking van onze club.

Met het paasverlof in het vooruitzicht nodigen wij jullie ook van harte uit op ons traditioneel PAASONTBIJT.

Maandag 10 april wordt er door onze vrijwilligers van de Eventsgroep een smakelijk paasontbijt op de borden getoverd tussen 9u, 9u30 of 10 uur.

Inschrijven kan via de inschrijvingsstrookjes, die de volgende dagen op alle tafels in de kantine zullen terug te vinden zijn.

Kostprijs paasontbijt : volwassenen en + 12jaar : 12 €

Kostprijs paasontbijt : -12 jaar : 5 €

Wie zich liever digitaal aanmeldt voor het ontbijt kan dat doen via deze link. Ook graag aangeven of jullie om 9u, 9u30 of 10 uur komen smikkelen.

Wij hopen onze grote ledenschare zowel op de Openingsdrink als op het Paasontbijt massaal te mogen verwelkomen.

Aan iedereen ook nu reeds een fantastisch en succesrijk padel- en tennisseizoen gewenst !

Het TC Basveld bestuur

Heleen, Inne, Bart, Bert, Clement, Erik, Koen, Marcel en Marnik.