Inschrijven brunch nog tot woensdagavond

Erik De Gruyter 04-09-2022

De tweede week van het druk bezette clubkampioenschap gaat maandag van start.

Zoals reeds eerder medegedeeld houden wij op de finaledag van zondag 18 september onze vermaarde brunch.

Aanvangsuur van de brunch is zondag om 10 uur. Wij starten met spek en eieren, diverse broodsoorten, chocoladekoeken, croissants en andere viennoiserie, kaas, hesp, Italiaanse charcuterie, confituur, verse yoghurt, fruitcocktail en nog heelwat meer...

Maar dat is lang niet alles. Terwijl iedereen de finales van het clubkampioenschap kan volgen, gaan we op het middaguur overstag voor een lekker soepje en iets hartigs uit onze Bashap.

Onze brunch kost 19 € voor volwassenen. Kinderen tussen 6 en 12 jaar betalen slechts 9 €. Kids tot 6 jaar kunnen gratis van de brunch genieten.

Zin om er zondag bij te zijn? Schrijf dan als de bliksem in via de strookjes, die in de vergaderzaal beschikbaar zijn of via het online inschrijvingsformulier.

De inschrijvingen worden woensdag 14 september onherroepelijk afgesloten. Nu meteen inschrijven is dus de boodschap !!!!