Inschrijvingen Ledentornooi tot 2 juni - BBQ 18 juni

Marcel Schildermans 30-05-2022

Nog een paar dagen slapen en dan kunnen de messen geslepen worden voor het  fameuze Ledentornooi. Het unieke aan het Basveld ledentornooi is dat er slechts één dubbelreeks op de affiche staat : in het dubbel gemengd bepaalt (on)willekeurige lottrekking aan welke dame of heer men gekoppeld wordt. Dat levert altijd superleuke wedstrijden op waarbij leden kennis maken met andere tennissers uit de grote Basveldfamilie. Een echte aanrader dus om je in te schrijven voor de Dubbel Gemengd Challenge.

Uiteraard staan er ook een hele resem enkel reeksen dames of heren op de playlist. De nieuwe leden met minder tenniservaring wordt aangeraden om zich in te schrijven voor de laagste reeks.

Ter info : inschrijven voor het Ledentornooi is GRATIS

Om iedereen wat extra tijd te geven heeft wedstrijdleider Marcel Schildermans besloten om de deadline voor de inschrijvingen te verlengen tot donderdag 2 juni 23u59. Klik hier voor meer informatie en inschrijvingen. Het Ledentornooi zelf wordt Pinkstermaandag 6 juni op gang geschoten.

Het Ledentornooi wordt naar goede traditie afgesloten met een schitterende BBQ. Dit jaar zal traiteur Mange Tout op zaterdag 18 juni voor een heerlijke houtskool BBQ zorgen. Kostprijs voor volwassenen bedraagt 20 € (4 stukjes vlees, 1 scampibrochette, all-in ),  kids tot 12 jaar betalen 4 €  ( 1 stuk vlees, all-in). Ook leden, die niet deelnemen aan het tornooi kunnen inschrijven voor de BBQ.

Inschrijvingsstrookjes zullen terug te vinden te zijn in het clubhuis en bij wedstrijdleider Marcel. Uiteraard zal er straks ook digitaal ingeschreven kunnen worden.

Reserveer zaterdag 18 juni alvast in jullie smulagenda !!!