2020

Vorig jaar werd in het voorwoord deze lofzang afgestoken: 2018 staat geboekstaafd als één van de topjaren in de geschiedenis van TC Basveld.

Lieve Basvelders, l’histoire se répète, ook 2019 is – om het cryptisch te omschrijven voor wijnliefhebbers – een Grand Cru jaar geworden.

Onze club behaalde net als de afgelopen jaren twee kwaliteitslabels.

TC Basveld mag zich naast “Jeugdvriendelijke Tennisclub” ook opnieuw “Erkende Tennisschool” noemen. Een prachtprestatie waarvoor alle betrokkenen binnen de club een dikke pluim verdienen.

Kers op de taart is echter het feit dat onze club in de ranking van Tennis Vlaanderen naar de top 5 is gestegen qua jeugdwerking. Enkele jaren terug bekleedde TC Basveld de negende plaats. Dat wij erin slaagden om nu door te dringen naar Vlaamse top is een ongezien huzarenstukje. Meer zelfs, qua niet-toptennisscholen is Basveld gewoonweg “numero uno” in Vlaanderen!!!

Deze unieke prestatie is een fantastische erkenning voor iedereen, die daar zijn steentje heeft toe bijgedragen. Dikke duim voor alle kids, trainers, bestuursleden, ondersteunende mama’s, papa’s en familieleden. Super gedaan!!!

TC Basveld beleefde ook op het gebied van het aantal leden een boerenjaar. Het ledenrecord van 2018 werd niet verbeterd, maar met 755 leden blijft onze club tot de Limburgse top behoren.

Het Basboekje is er om jullie te gidsen door alle clubactiviteiten. Ook info over lessen, jeugdkampen en betalingsmodaliteiten zijn hierin terug te vinden.

Handig is dat in het midden van het Basboekje een toffe kalender een overzicht geeft van alle in- en outs. Zeer handig om thuis op je prikbord te hangen of hem op je smartphone te installeren.

Alle info over het Basboekje kan je straks uiteraard ook terugvinden op onze prachtige vernieuwde website.

Sportieve groeten,

Sportieve commissie-jeugdwerking en hoofdbestuur