2017

Allereerst willen het trainersteam, de jeugdwerking en het hoofdbestuur van T.C. Basveld jullie een gelukkig 2017 toewensen met heel veel tennisplezier!

Vorig jaar is als een tsunami voorbijgevlogen, maar met plezier kijken we nog even achterom naar het bijzonder succesvolle 2016.

In het voorjaar werden de eerste knappe prestaties geleverd met enkele finaleplaatsen en tornooi-overwinningen van onze jeugdspelers.

Het interclubseizoen was voor T.C. Basveld een ongezien succes. In de laatste week van juni speelden maar liefst 5 ploegen de finale van Limburg, met voor het eerst in bijna 10 jaar ook een jeugdploeg (Meisjes 14). 4 ploegen moesten helaas het onderspit delven, enkel de Dames 35-ploeg ging met de Limburgse titel aan de haal en dit voor het tweede jaar op rij. Een straffe prestatie!!

Zomermaanden zijn traditioneel de drukke periode van de tornooien. Liefst 18 jeugdspelers speelden 1 of meer finales, wat eens te meer de sterkte van de jeugdwerking van T.C. Basveld aangeeft. Heel wat oudere jeugdspelers behaalden bovendien erg mooie resultaten in de reeksen van de volwassenen.

De recreatieve spelers konden zich uitleven in verschillende kampen en stages. Daarnaast waren er voor iedere doelgroep heel wat nevenactiviteiten, die stuk voor stuk op erg veel respons konden rekenen.

In het najaar kregen we de heuglijke boodschap van Tennis Vlaanderen dat T.C. Basveld de labels ‘Jeugdvriendelijke Tennisclub’ en ‘Erkende KidsTennisschool’ behaalde en dit reeds voor het vierde jaar op rij.

Bovendien staat onze jeugdwerking op de 10e plaats in de ranking van meest jeugdvriendelijke clubs in Vlaanderen, wat een tweede top 10 in de laatste 3 jaar betekent. We durven dan ook gerust stellen dat de jeugdwerking van T.C. Basveld tot de absolute top in Vlaanderen behoort.

DIKKE, DIKKE PROFICIAT VOOR IEDEREEN die bijgedragen heeft aan dit schitterende resultaat !!!!!

Woorden schieten tekort om hulde te brengen voor het titanenwerk dat bestuursleden, trainers, begeleiders, vrijwilligers en ook ouders verrichten !!!

Onze club is er zich van bewust dat er nog stappen kunnen gezet worden. Zonder de steun van iedereen, die betrokken is bij onze mooie club, is dat echter moeilijk.

We hopen dan ook dat onze grote T.C. Basveld familie volgend jaar jullie volle steun mag blijven genieten !