Dames gezocht voor Ladiesnight 13 mei

Erik De Gruyter 03-05-2023

Tennis en padel interclub exploderen momenteel op TC Basveld. Maar dat belet onze club niet om de komende weken een aantal interessante activiteiten te organiseren. De eerste hotsport wordt de Ladiesnight van zaterdag 13 mei.

Thema wordt "Let's Rock". Dat wordt lachen, gieren, brullen. Er worden korte tennissessies geven en uiteraard wordt ook "gedubbeld". De eerste afslag is om 19 uur.

Inschrijven kost 20 €, maar voor dat zacht prijsje worden de ladies verwend met lekkere drankjes en fijne hapjes.

Er worden nog enkele dames gezocht, die op 13 mei helemaal uit de bol willen gaan. Wie geinteresseerd is om zijn treintje aan te haken voor de Ladiesnight kan zich inschrijven via deze link. Het aantal plaatsen is beperkt.

LADIES BE THERE FOR YOUR NIGHT !