Dames 4 spelen zaterdag finale intergewestelijke interclub

Erik De Gruyter 13-09-2022

Volgende zaterdag wordt een absolute hoogdag voor TC Basveld.

Onze dames spelen dan vanaf 13 uur in eigen huis de finale van de intergewesteljke interclubcompetitie.

Het team van Amber Geypens, An Vandeput, Amelie Maex, Jill Meuwis, Hanne-Lore Geukens, Luisa Verbrugghe, Sarah Haesevoets en Jade Geypens schakelde vorige week in de halve finale na een ongemeen spannend duel de dames van TC De Koddaert uit het West-Vlaamse Torhout uit.(winst 4-2)

Zaterdag kruisen de dames van Basveld finaal de degens met hun leeftijdsgenoten van TC Kalmthoutse uit de Antwerpse Noorderkempen.

Het spreekt voor zich dat de Basvelddames massaal moeten ondersteund worden door onze achterban. Bij deze een oproep om voor spandoeken, blauwe vlaggen, toeters, bellen en andere attributen te zorgen. De Basveld Arena moet zaterdag een onoverwinnelijke vesting worden.

TC Basveld wenst onze dames alle succes toe.

PROUD TO BE A BASVELDER !!!!!