DAMES 35 BEREIKEN FINALE INTERGEWESTELIJKE INTERCLUB!!!!!!!

16-09-2018

Basveld Boven, dat was vandaag het codewoord voor de halve finales van de intergewestelijke interclub Dames 35.

Breaking news noemen ze dit.

Onze dames Leen, Liesbeth, Marianne en Marie hadden het na de enkels al flink voor mekaar ; Leen moest na geweldig verweer in haar enkelspel nog nipt de duimen leggen, maar nadien was het hek helemaal van de dam. Zowel Liesbeth, Marianne als Marie toonden zich als naar gewoonte van hun beste zijde en namen "ijskoud" afstand van de sympathieke dames van Hove in onze eigen Basveld Arena.

De dubbels waren nog een formaliteit : ééntje geven, ééntje nemen, simple as that !

Dikke, dikke proficiat, lieve dames !!!!!!

Voor het tweede jaar op rij jumpen jullie naar de finale. Intussen weten we dat er onze dames een schitterende tocht wacht naar onze mooie grijze Noordzeekust.

Duinbergen - deelgemeente van Hokke-Kneist - is de tegenstander. De esbattementen vinden ZONDAG 23 SEPTEMBER plaats.

Die dag krijgen de finales van het clubkampioenschap én onze vermaarde Brunch hun beslag. Het bestuur onderzoekt hoe we één en ander het best kunnen combineren. Brunch én finales clubkampioenschap verschuiven? Massaal per bus naar Duinbergen afzakken? We houden jullie op de hoogte...

DAMES 35, DAMES 35, SUPERKA(M)P(I)OENEN, DIKKE DIKKE DUIM !!!!!!!!!!!!!!!