Word lid van de commissie uitbreiding hal !

13-01-2015

Zoals bij onze leden bekend bestaat de intentie om onze fraaie tennishal straks met twee terreinen uit te breiden. Voor alle duidelijkheid: op dit ogenblik werd hierover nog geen enkele formele beslissing genomen. Het enige wat er gebeurde is dat er binnen de club een Intentieverklaring plaats vond.

Daarom werd er vorig jaar een Commissie Hal in het leven geroepen; daar vonden de afgelopen maanden reeds enkele werkvergaderingen plaats. Een voorzichtige studie over de haalbaarheid en de inplanting werd aangezet, verder staan we op dit ogenblik niet. Vele dingen zien er hoopvol uit, maar het is absoluut te vroeg om daar nu reeds conclusies aan vast te knopen.

De uitbreiding van de Hal wordt een werk van lange adem; daarom doen wij een warme oproep naar onze leden om deel uit te maken van onze commissie hal.

Ideeen, suggesties, correcties, bedenkingen...laat het ons weten en we zullen er zeker rekening mee houden.

Wil je lid worden van onze Commissie Hal? Heel graag, gewoon een mailtje naar coordinator erik.degruyter@skynet.be

Met belangstelling kijken we uit naar de respons van onze grote ledenkring !