Werken staalbouw hal gestart

16-06-2017

De wakkere clubleden hebben het ongetwijfeld al gemerkt : aannemer AXOR uit Bocholt is deze week gestart met het plaatsen van het stalen geraamte voor de uitbreiding van onze hal.(zie foto) De volgende weken zal de aanleg van onze twee nieuwe binnenterreinen in sneltreinvaart verlopen. De planning is dat we tegen de start van het bouwverlof de Meiboom op het gebouw kunnen hijsen. Dit zal met de nodige luister gebeuren : tonnetje bier of een happy hour staan op de wishlist. We stay in communication !

Tijdens het bouwverlof is het de bedoeling dat de vloer in de tennishal wordt aangebracht. Het Nederlandse bedrijf Tempomark zal daarvoor zorgen. Zij stonden ook eerder in voor de aanleg van onze vier binnenterreinen.

We beloven op ons communiezieltje jullie regelmatig op de hoogte te houden over de voortgang van onze schitterende nieuwbouw. !!!

Regelmatig onze website in het oog houden is dus de boodschap.