VIJF INTERCLUBFINALES VOOR TC BASVELD

21-06-2016

TC Basveld schrijft dit weekend geschiedenis. Voor de eerste keer in het 40- jarig bestaan van onze club zijn er vijf interclubteams in geslaagd om de Limburgse finales te halen. Dikke, dikke proficiat ! De vijf finales worden allemaal dit weekend afgewerkt. Bij deze een warme oproep om onze teams een hart onder de riem te steken en massaal naar de finales af te zakken.

Het team van Inne Beckers (D35/2) speelt donderdag zijn finale vanaf 19 uur. Zij mogen op bezoek bij Metallic Overpelt. Een trip naar het Noorden van onze provincie is bij deze aangeraden.

Het team van Bob Seyler (H35/5) speelt zijn finale vrijdagavond (19u) op Basveld. Tegenstander is Zelem.

Onze drie andere finalisten moeten zondag aan de bak. Het team van Kaat Bongaers, Ellen en Sara Franssens (M14/3)  speelt om 13u30 zijn finale in Lummen om 13u30. Het team van Yannick Geukens(H6) start zijn finale zondag op 11u tegen Bree. Zij moeten normaliter profiteren van het thuisvoordeel. Ook de ploeg van Tom Creemers (H2) mag de klus thuis trachten te klaren. Hun tegenstander is het Geelse Den Bruul, het startschot van die finale wordt om 14 uur gegeven.

Wij rekenen erop dat alle Basvelders onze vijf finalisten massaal zullen ondersteunen. Niet alleen de Rode Duivels verdienen een zetje in de rug !!!!