VANDAAG LAATSTE DAG INSCHRIJVEN BRUNCH ZONDAG

17-09-2014

Zondag vinden op onze club de finales plaats van het TC Basveld Clubkampioenschap. Dit evenement is traditioneel gekoppeld aan onze vermaarde BRUNCH.

Voor een belachelijk laag bedrag(13€)  wordt er vanaf 10u een superontbijt geserveerd. Details geven is moeilijk, maar toch. Wat dacht je van een aanbod vers fruit, yoghourts, een pan spek met eieren, zwart brood, meergranenbrood, allerhande pistolets, croissants, chocoladekoeken, suikerbrood, krentenbrood, koffie, thee, fruitsappen, confituur, Allerhande beleg, je  kan het niet bedenken of het zal er staan.

Na het rijkelijk ontbijt word je verwend met een onovertoffen kom verse soep, Mama Annemia pasta gerechten, spiesjes met wat hartigs, quiches van Charlotte, Ger en Josée. Mogelijk kan je een fritje steken. Zoetebekken worden bediend met een pallet aan authentieke Limburgse vlaaien. Clubhouseman Werner heeft op z'n kaart tegen een zacht prijsje een aantal geurige koffies met diverse smaken, die perfect passen bij onze vlaaien.

Spijs en drank à volonté; wat wil je nog meer? Niks eigenlijk horen we op de achtergrond iemand fluisteren.

Vanavond dienen we om practische redenen onze inschrijvingen voor de  Brunch af te sluiten.

Tot 22u kan je nog inschrijven bij onze wedstrijdleiding op de club en dan is het definitief Schluss...

DOEN DUS!!!!