Uitnodiging nieuwjaarsdrink vrijdag 9 januari

16-12-2014

De feestdagen naderen met rasse schreden. We hopen dat alle leden vreugdevolle en gezellige dagen tegemoet gaan.

T.C Basveld sluit straks een meer dan geslaagd tennisjaar af waarin we verkozen werden tot Sportclub van de Gemeente Zonhoven en onze jeugdwerking opnieuw beloond werd met het predikaat jeugdvriendelijke tennisclub én  Kids Tennisschool. In de ranking van jeugdvriendelijke tennisclubs heeft TC Basveld  zich in de Vlaamse top-tien genesteld.

Dat alles gaan we op passende wijze vieren tijdens onze tradiotionele NIEUWJAARSDRINK.

Deze heeft plaats op:

VRIJDAG 9 JANUARI OM 20U30 IN HET CLUBHUIS

Om 19u30 is iedereen ook reeds van harte welkom op de presentatie van AKTIVITEITENKALENDER. De jeugdwerking zal jullie uitgebreid informeren over de geplande activiteiten, lessen, stages, zomerkampen enz.

Na de presentatie wordt iedereen geacht naar het clubhuis af te zakken voor een onvergetelijke NIEUWJAARSDRINK !!!!

Clubuitbater Werner en het bestuur trakteren iedereen op GRATIS sprankelende sapjes en hartige hapjes.

We kijken ernaar uit om samen met iedereen te toasten op een sportief 2015 !!!!!!!!!!!!!

FIJNE EINDEJAARSFEESTEN  - ZALIG KERSTMIS - GELUKKIG NIEUWJAAR - FIJNE EINDEJAARSFEESTEN - ZALIG KERSTMIS - GELUKKIG NIEUWJAAR