Uitnodiging nieuwjaarsdrink 2016

24-12-2015

De feestdagen naderen met rasse schreden. We hopen dat alle leden vreugdevolle en gezellige dagen tegemoet gaan.

T.C Basveld sluit straks een meer dan geslaagd tennisjaar af waarin onze jeugdwerking opnieuw beloond werd met het predikaat jeugdvriendelijke tennisclub én  Kids Tennisschool.

Wij beginnen het nieuwe jaar met onze traditionele NIEUWJAARSDRINK. Deze gaat door op: ZATERDAG 9 JANUARI OM 20u IN HET CLUBHUIS. Clubuitbater Werner en het bestuur trakteren iedereen op GRATIS sprankelende sapjes en hartige hapjes.

Om 19u30 is iedereen ook reeds van harte welkom op de presentatie van ACTIVITEITENKALENDER. De jeugdwerking zal jullie uitgebreid informeren over de geplande activiteiten, lessen, stages, zomerkampen enz.

We kijken ernaar uit om samen met iedereen te toasten op een sportief 2016 !!!!!!!!!!!!!

FIJNE EINDEJAARSFEESTEN  - ZALIG KERSTMIS - GELUKKIG NIEUWJAAR - FIJNE EINDEJAARSFEESTEN - ZALIG KERSTMIS - GELUKKIG NIEUWJAAR