Toelichting uitbreiding tennishal

21-03-2015

Zoals reeds langer bekend  heeft TC Basveld de intentie om op termijn de huidige binnenaccomodatie uit te breiden met twee extra terreinen. De afgelopen maanden werd binnen de Commissie Hal het terrein afgetast over de diverse mogelijkheden voor het realiseren van dit belangrijk project. Het clubbestuur is er zich terdege van bewust dat het dossier "Uitbreiding Hal" grondig  dient voorbereid te zijn.. Daarom werd deze week beslist om 2015 te benutten als focus voor een uitgebreide financiele haalbaarheidsstudie.  Met onmiddellijke ingang zal er een beperkte werkgroep in het leven geroepen worden van experts. Target is dat eind 2015 alle puzzelstukken bij elkaar gelegd worden. Bedoeling is dat er tegen die tijd  ook een definitieve beslissing komt omtrent de uitbreiding. Voor alle duidelijkheid: gezien de financiele verplichtingen, die we nog hebben tot 2018 in verband met de huidige hal, is het onwaarschijnlijk dat we voor die periode nog bijkomende risicos wensen te nemen.

Het project Uitbreidng Hal leeft enorm binnen de club. Dat wijst erop dat onze leden zich betrokken voelen bij de werking van TC Basveld en daar zijn we uitermate gelukkig mee.

Met deze toelichting hopen we iedereen correct geinformeerd te hebben over de stand van zaken in verband met de Uitbreiding Hal.

Voor meer informatie kan iedereen ten allen tijde terecht bij alle leden van het clubbestuur.