SPROEIVERBOD TIJDENS OPEN TORNOOI

28-07-2018

De aanhoudende hitte heeft ook zijn repercussies voor de talrijke deelnemers - ruim 920 inschrijvingen heeft wedstrijdleider Marcel Schildermans op de teller staan - van het Open Tornooi.  In Zonhoven is er een sproeiverbod uitgevaardigd van 8 uur 's ochtends tot 20 uur. Op de vraag van TC Basveld om een uitzondering te verkrijgen voor het besproeien van onze terreinen, volgde enigszins begrijpelijk een negatief antwoord. Dit betekent dat de buitenterreinen er niet altijd in optimale omstandigheden zullen bij liggen. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak en wijzen er ook even op dat TC Basveld niet verantwoordelijk kan gesteld voor mogelijke ongevallen, die het gevolg zijn van de droge staat van de terreinen.
Meer dan 250 inschrijvingen mocht Marcel ontvangen van eigen leden. Veel succes allemaal in het Open Tornooi !
Vergeet ook vrijdag aanstaande tussen 20 en 22 uur niet langs te lopen op de  vermaarde Basveld - receptie !!!!!!