Beginnersavond groot succes

11-05-2014

Vanavond waren onze nieuwe leden te gast in het clubhuis. Onze traditionele beginnersavond was eens te meer een groot succes. Marcel Schildermans informeerde onze leden uitgebreid over de clubwerking aan de hand van een demonstratie op de vernieuwde website. Erik De Gruyter verwelkomde de nieuwkomers en spoorde hen aan om zich in te schrijven voor de talrijke clubactiviteiten. Na een welkomstdrankje ging het spoorslags naar de speelvelden. Onder leiding van Roger Camerman werd een aantal dubbels afgewerkt. "Chef" Werner had intussen voor heerlijke Italiaanse hapjes gezorgd. Om vingers en duimen bij af te likken... De meer dan geslaagde happening werd afgesloten met een zoveelste toast. Onze huisfotograaf laat jullie aan de hand van wat kiekjes nog even meegenieten van dit fijne event.