Nieuwe tennishal feestelijk ingewijd

27-09-2017

Velen waren afgelopen zondag op de afspraak. Uiteraard mochten we de vlag hijsen, een nagelnieuwe hal wordt niet iedere week boven het doopvont gehouden. Tijdens het officiele gedeelte haalde voorzitter Clement Franssens meer dan terecht het wierooksvat boven voor het TC Basveld-clubbestuur én de commissieleden,die erin slaagden om dit mooie project tot een goed einde te brengen. Onze clubleden mogen weten dat TC Basveld het financiele plaatje helemaal zelf draagt en als je 600.000 € investeert, spreek je niet over een snoepcentje...Het waren hectische toestanden het afgelopen half jaar, maar mede door de schitterende aanpak van onze architect Joost Vanderhoydonck en de voortreffelijke medewerking van de verschillende aannemers, werd de deadline haast moeiteloos gehaald. Onze ere-voorzitter Carl Hoogmartens had de eer om het nieuwe juweeltje middels het doorknippen van het lint te openen.(zie foto) Nadien kon er gesmikkeld worden aan een heerlijk dessertbuffet én knalden de cavakurken dat het een lust was voor het oog.. Gisteren en ook de volgende dagen worden nog een aantal kleine zaken fijn "getuned", maar iedereen mag op beide oren slapen: volgende week kan iedereen aan de slag op zes binnenterreinen !!!