Kids Toer

De Kids Toer is een recreatief circuit.

Verschillende clubs in Limburg organiseren een tornooitje van de Kids Toer in de zomer en/of winter. Er worden tornooitjes georganiseerd voor elk van de 5 kleuren (wit t.e.m. groen) van het KidsTennisconcept. Een tornooitje duurt ongeveer 2 uur en kost maximaal €3.  Alle spelertjes spelen een aantal wedstrijdjes in poulevorm zonder dat er winnaars en verliezers bekend gemaakt worden. Plezier maken staat centraal. In Wit worden geen wedstrijden georganiseerd, maar wordt een vaardigheidscircuit afgelegd. In Blauw worden wedstrijdjes afgewisseld met alternatieve spelvormen.

Inschrijven voor de tornooitjes van de KinderToer kan op volgende manieren:

•  via website Tennis Vlaanderen

• door een mailtje te sturen naar basveld-tc@hotmail.com met vermelding van welk tornooitje, naam en kleur.

Wees er op tijd bij, want eenmaal een reeks volzet is, worden de inschrijvingen afgesloten.

De tornooitjes van Basveld T.C. gaan door op volgende tijdstippen:

WIT

BLAUW

ROOD

ORANJE

GROEN

winter

za 17/02

15u00

14u30

11u30

9u00

9u00 & 11u30

zomer1

zo 20/05

09u30

zomer2

za 30/06

09u30

09u30 of 13u00

13u 00

Op 17 februari omstreeks 17u00 mogen de deelnemers van T.C. Basveld, samen met hun broertjes en zusjes, pannenkoeken komen eten in de kantine van onze club.

Voor het tornooitje van de Kids Toer winter hebben kinderen van T.C. Basveld voorrang op spelertjes van andere clubs tot 31 januari. Daarna worden de plaatsen verder opgevuld volgens moment van inschrijven.

Voor de tornooitjes van de Kids Toer zomer 1 en zomer 2 hebben kinderen van T.C. Basveld voorrang op spelertjes van andere clubs tot 1 mei respectievelijk 1 juni. Daarna worden de plaatsen verder opgevuld volgens moment van inschrijven.

De volledige kalender van de Kids Toer kan je terugvinden op de website van Tennis Vlaanderen (www.tennisvlaanderen.be).