Inschrijving ledentornooi 2016

09-05-2016

Het is binnenkort weer zover: ons drukbezochte ledentornooi gaat van start op zaterdag 4 juni en we gaan er ook dit jaar weer een tof evenement van maken waarbij we iedereen de kans kunnen geven om zich klaar te stomen voor een fantastische zomer.

De inschrijvingen kunnen nu starten. Voor de enkel wedstrijden kan je je on-line inschrijven via deze link van Tennis Vlaanderen. Meer informatie over ons ledentornooi vind je op onze website.

Indien je wenst deel te nemen aan de reeks ‘dubbel-gemengd’, dan dien je je in te schrijven via een formulier dat je in de kantine van de club kan terugvinden of downloaden van onze website (vraag maar aan Werner, onze uitbater) en te deponeren in de bus in de inkomhal. Je dubbelpartner zal namelijk door een onschuldige hand worden toegewezen, waarbij de loting deels wat wordt geleid in de zin dat we een meer ervaren speler gaan koppelen aan een wat minder ervaren speler.

We rekenen alvast zoals ieder jaar op een groot aantal inschrijvingen zodat het een gezellig club-gebeuren wordt, gekoppeld aan een plezant tornooi.

Meer details kan je terugvinden op onze website. De inschrijvingen lopen tot en met 30 mei. Deelname aan het tornooi is gratis en we sluiten ons tornooi op zaterdag 18 juni af met een gezellige Barbecue!

We kijken er alvast naar uit!

Sportieve groeten,

De wedstrijdleiding