Half uur gratis bier bij matchen RODE DUIVELS

08-06-2016

De Rode Duivels zijn gisteren naar Frankrijk afgereisd. Hopelijk zijn zij er klaar voor om zich straks tot Europees kampioen te kronen. Op TC Basveld zijn wij er alleszins klaar voor onze Belgen op het groot televisiescherm te volgen. Om iedereen in de juiste stemming te brengen bij de matchen van de Rode Duivels zal onze clubuitbater Werner voor aanvang gedurende 30 minuten GRATIS BIER uit de tapkraan laten vloeien!!! Gedurende de match gelden de normale dranktarieven maar wordt iedereen getrakteerd op Duivelse Hapjes. Onze eerste EK-aftrap in het clubhuis is MAANDAG 13 JUNI om 20u30. De Rode Duivels spelen dan hun eerste EK-match tegen Italie. Vergeet niet jullie Duivelse mee te brengen naar Basveld. Ciao e benvenuti à tutti !!!!