Dames 35 halen finale interclub

19-06-2015

Donderdagavond trok de ploeg van An Wouters (dames 35) naar het verre noorden om daar te strijden voor een plaats in de finale van de interclub. De tegenstanders uit Lommel hadden op voorhand al schrik en brachten wijzigingen aan in hun succesvolle opstelling van de afgelopen weken. Een foute keuze zou al snel blijken. Eerste vrouw Inne zorgde voor haar zoveelste 'perfo' dit seizoen. Leen kon niet achter blijven en won ook vlot in 2 sets. Het 'oudje' van de ploeg, Moniek, is misschien fysiek niet meer de sterkste, dan maar korte metten er mee maken dacht ze: met 2 keer 6/0 liet ze haar tegenstandster verweesd achter. Alle ogen waren daarna op Marianne gericht. Zij kon net niet stunten tegen de ongeslagen Lommelse speelster, maar door haar nipte nederlaag zorgde zij er wel voor dat in er in de dubbels slechts 2 spelletjes meer gewonnen moesten worden.

En deze dubbels bleken al snel een formaliteit. Marianne en Moniek denderden snel over hun tegenstanders heen en de nipte nederlaag van Inge en An was louter nog voor de statistieken. Met deze 4-2 overwinning mogen zij komende week (waarschijnlijk vrijdag) in de finale aantreden, thuis tegen De Nethe. Supporters op post!!!

Dikke proficiat Inne, An, Leen, Moniek, Inge, Moniek en Marianne