Bezoek woensdag 10/9 Open Deur Basvelden

05-09-2014

Zoals jullie uitvoerig in de media hebben kunnen lezen vindt volgende woensdag 10 september vanaf 16 uur de eerste OPEN DEUR BASVELDEN plaats.

Verspreid over het hele Basvelden complex worden er door acht verschillende Zonhovense sportclubs demonstraties en initiaties gegeven.

Aan het centraal gebouw zal er een infobalie zijn, die je letterlijk wegwijs maakt waar je overal terecht kan.

Naast TC Basveld worden er volgende clubs in de kijker geplaatst: voetbal Zonhoven VV, damesvoetbal Zonhoven, Zonhovense atletiekclub, basketbal Zonhoven, turnkring Olympia, baseballclub Sunville Tigers en ruiterclub Zonnehoef.

Bij onze tennisclub kan je woensdag bij clubhuisuitbater Werner terecht voor een lekker Italiaans spiesje of kan je een fritje steken.

AFSPRAAK WOENSDAG VANAF 16 UUR OP BASVELDEN !!!!!