Basveld Tennisclub gelauwerd als sportclub Gemeente Zonhoven

06-03-2014

Tijdens de kampioenenviering van afgelopen weekend werd onze club genomineerd als dé Sportclub van de gemeente Zonhoven. Basveld haalde het van FC Melosport(voetbal) en de Zonhovense atletiekclub. BTCZ Zonhoven is bijzonder vereerd dat wij (eindelijk!) de waardering krijgen waar wij reeds jarenlang aanspraak menen te mogen op maken. Basveld Tennisclub geldt sinds jaren als dé grootste sportclub in Zonhoven. De afgelopen periodes hebben wij aangetoond dat wij met 260 jeugdleden toonaangevend zijn in de vorm van een oerdegelijke, gestructureerde jeugdwerking. Het is niet toevallig dat wij van de VTV vorig jaar het predikaat Jeugdvriendelijke Club kregen opgeplakt, maar ook erkend werden als een heuse Tennisschool. Het toetreden van een aantal nieuwe gemotiveerde bestuurskrachten heeft ons de afgelopen maanden nog meer wind in de zeilen gegeven. We wensen alle bestuursleden, trainers en clubleden uitdrukkelijk te bedanken voor hun inzet!!!!!!! Zonder jullie engagement zou de club nooit dit mooi parcours hebben afgelegd!!!! Hieronder geven we jullie nog de ongefilterde formulering mee over onze verkiezing mee uit "Zonhoven Zondermeer". "Tennisclub Zonhoven is na een lange weg te hebben afgelegd, terug bij de Limburgse topclubs wat tennis beteft. Het aantal leden gaat in stijgende lijn met een opvallend versterkte jeugdwerking gekoppeld aan heel veel jeugdopleiding." Bedankt voor dit stukje ongeevenaard proza... Als slotnoot willen we even stilstaan bij enkele negatieve bedenkingen, die op de sociale media circuleren door de collegas van Tennis Halveweg Zonhoven. Fairplay en hoffelijkheid is blijkbaar niet aan iedereen besteed. Groot zijn in kleine omstandigheden is niet iedereen gegeven...