Basveld T.C. op Kids Masters

24-04-2014

Als afsluiting van de KinderToer van deze winter vond afgelopen weekend de Kids Masters plaats. Alle kids die deze winter minstens 5 tornooitjes gespeeld hadden, werden uitgenodigd voor deze leuke dag. Onze club was zeer goed vertegenwoordigd met een 15-tal kinderen wat enkele trainers inspireerde de kinderen te gaan aanmoedigen.

Zoals bij de andere tornooitjes werden wedstrijdjes afgewisseld met spelletjes. Daarnaast was er heel wat randanimatie voorzien. Zo konden de kinderen zich volop uitleven op de springkastelen en koekjes maken van allerhande snoepjes, was er een clown die allerhande figuren maakte met ballonnen, en nog zo veel meer. Ook de enige echte kastaar was aanwezig in Schoten en achteraf kreeg iedereen een beker waarmee ze mochten pronken op het podium (voor meer foto's, klik hier).

Kortom, een meer dan geslaagde dag met achteraf alleen maar blije gezichten. Op naar de tornooitjes van de KinderToer in de zomer...