Annemie en Yves stoppen kantineuitbating

06-03-2014

Deze week werden wij er als bestuur van op de hoogte gebracht dat Annemie en Yves hun concessie overeenkomst, die per 31/12/2013 verlopen was, uiteindelijk niet meer wensen te verlengen.Voor onze club uiteraard een donderslag bij heldere hemel.

Als reden voor hun ontslag geven Yves en Annemie aan dat het motief vooral familale en medische grondeh heeft. Yves en Annemie hadden de club reeds eerder aangegeven het zeven-op-zeven dagen regime zwaar begon door te bewegen. Bovendien heeft Yves ook enkele aanbiedingen op zak uit het verzekeringswezen en dat heeft de zaak in een bepaalde stroomversnelling gebracht.

Annemie en Yves wensen alle clubleden te bedanken voor de vruchtbare en prettige samenwerking. Basveld Tennisclub wenst Annemie en Yves te bedanken voor deskundige, klantvriendelijke en gedreven uitbating. Iedereen zal de Italiaanse kookkunsten van Annemie en de flegmatische bediening van Yves ongetwijfeld missen. Annemie en Yves zullen de clubuitbating niet met onmiddellijke ingang stop zetten. Ze zijn bereid nog een poosje door te gaan tot de club nieuwe uitbaters heeft weten te strikken. De volgende dagen worden er in de media de nodige vacatures uitgezet. Clubleden, die zich geroepen voelen om deze boeiende uitdaging aan te gaan, kunnen voor meer informatie altijd per mail contact opnemen met filip.bammens@telenet.be Annemie en Yves, we wensen jullie nogmaals te danken de uitmuntende inzet gedurende die dertien (sic) maanden en hopen jullie nog vaak in onze club tegen het lijf te mogen lopen. Succes ook in alles wat jullie nog gaan ondernemen !!!