AED-toestel geplaatst op de club

08-07-2015

De trouwe clubbezoekers hebben zeker al gemerkt dat er sinds vorige week links van de ingang van het clubhuis  een AED-toestel geplaatst werd.  Wat is een AED(Automatische Externe Defibrillator)? Een AED is een toestel dat electrische schokken toedient aan personen, die te kampen krijgen met levensbedreigende hartritmestoornissen. TC Basveld wenst de gemeentelijke overheid uitdrukkelijk te bedanken voor de financiele ondersteuning bij de aanschaf van het AED-toestel. We hopen uit de grond van ons hart dat we het nooit nodig zullen hebben. Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk clubleden op de hoogte zijn van het juiste gebruik van dit apparaat. Daarom zal er op korte termijn een cursus gegeven worden. Via de website en onze nieuwsbrieven informeren we jullie nog wanneer de opleiding precies zal plaats vinden.